Witam kolegów,mam problem pare dni temu wymieniłem turbine na zregenerowaną, no i wszystko cacy poza tym że strasznie późno zaczyna pompować, stara turbina budziła się do życia praktycznie od samego dołu ok 1200 tyś obr. a ta dopiero od 1900. Odczuwa się dużą turbodziurę i mocny strzał w okolicach 2000 tyś obr.. Pytanie do was czy da się to jakoś wyregulować np. na gruszce czy w programie. Dodam że jest zrobiony wirus na 148 km/ 310 nm
Ja u siebie tez tak mialem. Rozwiazanie to regulacja dlugosci sztangi łaczacej gruszke z turbina. U siebie nieznacznie ja wydluzylem i turbina zaczela startowac duzo wczesniej. Mechanik przy montazu nowej turbiny powinien wszystko ustawic aby gralo jak nalezy, dlatego jezeli sam zdecydujesz sie na regulacje to zalecam bardzo delikatne wydluzenie sztangi.
Stara tak dmuchała dlatego ja wymieniłeś .
Warunki to sprawny motor, szczelny układ dolotowy, wtryski w dobrej kondycjii bardzo ważne-dobrze zregenerowane turbo. Drożny układ wydechowy.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
rOBERTO795, stara turbina to od samego początku tak dmuchała czyli jakieś 4 lata a więc wątpie żeby to było spowodowane jej końcem....układ dolotowy jest szczelny, zero oleju w IC, wydech też ok, wtryski były sprawdzane przez kolegę z forum w tamtym roku i powiedział że są w stanie wzorowym
Komentarz